Notícies de Vilobí del Penedès

Bon dia a tothom,

En primer lloc, voldríem donar les gràcies a totes les persones que ens van fer confiança el passat 26 de maig i que van creure amb l’equip de la CUP-Vilobí del Penedès per portar endavant una tasca de responsabilitat, compromís i implicació per fer de Vilobí un poble millor en molts aspectes i, sobretot, a fer-lo entre tots. Gràcies, també, a tota la ciutadania per l’alta participació en les eleccions.

La CUP-Vilobí del Penedès és un projecte jove que vol fer de Vilobí un poble amb un compromís ferm amb la creació d’espais públics que potenciïn i vetllin pels vincles socials i els punts de trobada veïnals; la defensa del territori i l’ecologisme (protegint de manera real els Pèlags, prioritzant la reducció de deixalles i de contaminació lumínica, aprofitant les aigües pluvials i creant horts municipals, per exemple); la participació ciutadana vinculant en la presa de decisions d’accions al poble i en l’aprovació dels pressupostos; la preservació i recuperació del patrimoni tant arquitectò